luni, 19 noiembrie 2007

E iarna e frig si mi-e rau....


A venit iarna de-a binelea si asta o simt pe pielea mea. Adica mi-e frig afara, mi-e frig in casa desi caloriferele..hmm..functioneza cat de cat.Nu suport frigul si prin urmare detest iarna.
Nu intotdeauna am urat iarna. Copil fiind ma jucam cu orele prin zapada, faceam expeditii prin nameti (asa ni se parea noua zapada adunata de viscol) si ajungeam in casa cu mainile si picioarele inghetate. Durea al naibii pana se dezghetau, obligatoriu sub jetul de apa rece de la robinet dar eram fericita si a doua zi o luam de la capat. Uneori noi cei mici, ne adaposteam pe scara blocului unde in aceea vreme mai functionau caloriferele si ne punem manusile la dezghetat. Suportam chiar cu stoicism crizele vecinilor care cuprinsi de isteria curateniei si a ordinii nu suportau baltile de apa pe care le lasa zapada topita de pe ghetele, manusile, fularele si caciulitele noastre.Cui ii pasa de ei...ne incalzeam putin si o luam de la capat prin zapada. Era bine sa fi ramas copil.

Odata cu primul job am aflat cum este sa calaresti mijloacele de transport nu prin zapada ci prin mocirla lasata in urma de cea mai mica ninsoare. Cum e sa nu mai circule mijloacele de transport din cauza zapezii si sa mergi kilometri pe jos cu viscolul in fata. Cum este sa alergi ca tampitul sa-ti faci cumparaturile in ultima clipa pentru ca angajatorul te-a platit exact in ajun de Craciun si timpul e scurt. Nu mai vorbesc de epoca de aur cand aveam curent cu portia si caldura ioc.

Acum lucrurile s-au mai schimbat dar tot nu-mi place iarna. Haine multe si grele ca ajung sa merg cocosata, mizerie pe strada, lumina putina si soare mai deloc.Deprimant pentru mine care ma hranesc cu soare si caldura.
Era bine in Grecia. Cat am locuit acolo n-am simtit ca e iarna. Nu tu caciula, nu tu manusi, o hainuta comoda si cam atat. Nu kilograme de haine ca pana le scoti acasa te apuca plictiseala. D33utza a fost in octombrie si s-a indragostit de palmieri, de clima, de tot. Daca se ducea in mai cred ca nu mai venea inapoi :)...E cea mai frumoasa perioada pentru Grecia. Multa lumina, multe flori, potrivit de cald dar suficient si pentru o baie in mare.
M-a apucat nostalgia! Poate pentru ca imi este si rau, poate pentru ca desi este de abia 4.30 dupamiaza, lumina incepe sa dispara, poate si pentru ca am nevoie de un umar pe care sa ma vaiet. Nu am nici un umar disponibil asa ca ma lamentez pe "umarul" blogului meu.
Blog pe care l-am cam neglijat in ultima vreme din lipsa de ochi sanatosi, din lipsa de net, din multe alte lipsuri.

2 comentarii:

  1. Lasa Elly, ca in mai 2008 facem prima baie in Egee. As vrea sa si promit asta, dar inca nu pot acum, azi...Spre asta tind si cu putin ajutor sper sa si reusesc.Asa ca...hai sa mai asteptam putin ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ar fi! E superb in mai acolo.Asteptam, asteptam ...

    RăspundețiȘtergere

 
Related Posts with Thumbnails