sâmbătă, 8 septembrie 2007

Nu-i de bine

Am facut vineri laser nu la unul ci la ambii ochi. Asta este vestea buna. Vestea rea: trebuie urgent operatie la ochiul bolnav.
Acum desi dimineata eram ok, am inceput din nou sa vad ca prin ceata cu ochiul stang in care simt si un usor discomfort.
Cu medicamentele aceeasi poveste, medicii prescriu iar farmaciile nu au medicamentul respectiv. In cazul de fata nu am gasit Cosopt, care scade tensiunea oculara, nu am gasit Trusopt si nu prea stiu ce sa fac. A sunat Andreea de ieri la clinica si i-au spus sa caute Trusopt dar nici asta nu e de gasit.
De capul meu nu pot pune picaturi desi medicul oftalmolog mi-a spus ca as putea pune pilocarpina doar in cazul in care ma simt rau de tot. Acum nu sunt rau de tot dar simt totusi ca ceva nu-i cum trebuie.
Ochiul nu-mi place cum arata, tot bulbucat si iritat pare. Voi incerca sa ma odihnesc putin, pentru ca de abia diseara pun picaturile celelalte...care nu prea stiu ce fac pentru ca aseara nu am reusit sa citesc prospectul....
De operatie mi-e frica...am vazut un video si cred ca si de acolo mi s-a ridicat tensiunea. Am sa pun link-ul mai tarziu acum fac o pauza....

3 comentarii:

  1. Buna. Cum te simti acum dupa operatie? Si eu am glaucom cu unghi inchis si la aproape 1 an de la iridotomie am facut din nou o criza. Este intr-adevar o boala parsiva dar si putini doctori care se pricep. Multa sanatate

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru urare, la fel si tie. Ma simt bine, am avut noroc ca altfel cred ca nu mai vedeam cu ochiul asta. Pun picaturi in continuare totusi si uneori ma si doare :( Da, este parsiva boala si iridotomia sau chiar operatia nu garanteaza nimic.

    RăspundețiȘtergere
  3. la multi ani si va tin pumnii dupa operatie si dupa interventii.
    as avea o intrebare, mama mea are glaucom, nu stiu ce fel de glaucom, dar am inteles ca trebuie sa se opereze. nu cunoastem amanunte si nu stim unde sa mergem. suntem din pitesti si am inteles ca la bucuresti este mai bine. daca cineva imi poate da vreo relatie ceva, v-as ramane recunoscator. sau un medic care sa o consulte si sa o indrume unde este mai bine, va multumesc anticipat (salmo_x@yahoo.com)

    RăspundețiȘtergere

 
Related Posts with Thumbnails