vineri, 14 septembrie 2007

Si laser si operatie....

Saptamana trecuta am facut o interventie laser la ambii ochi. Ochiul stang, cel bolnav tare, a reactionat rau din pacate. Am ajuns la urgenta duminica dupa care spitalizare pana ieri la pranz. Perfuzii, picaturi, pastile...rau tare. Am plecat din spital cu recomandarea sa fac din nou interventia laser si in perspectiva operatia dar doctorul de la clinica unde facusem laserul cand m-a vazut nu s-a lasat pana nu m-a convins sa fac operatie imediat....
Pe scurt, aseara pe la 7 m-am operat si acum stau bandajata la ochiul operat, si cu celalalt vad binisor dar e obositor. Nu am interdictie la computer dar sunt atat de ametita ca nici nu stiu daca scriu corect.
Se pare ca totul este ok pana in momentul de fata.
Din pacate cu toate ca "sufar" ca nu pot sta ca altadata la calculator, voi face o pauza, zic eu de cateva zile.
Dar saptamana viitoare voi reveni (sunt optimista!!!) vioaie pe net.
Scuze pentru eventulalele greseli de scriere si poate si pentru usoara incoerenta a exprimarii.

5 comentarii:

  1. eu iti doresc insanatosire rapida, uite am si eu un mic, blog, poate te intereseaza si mai arunci si pe la mine un ochi din cand in cand...
    Eu as vrea sa facem un schimb de linkuri daca vrei. Daca esti de acord trimite-mi te rog un email sau daca nu un mesaj pe blog....
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu iti doresc sa te faci bine mai repede, sa nu te mai deranjeze firul, sa nu te mai usture picaturile... Te pup si te iubesc muuult

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru urari. Deocamdata vad cam dublu si mi-e greu sa ma concentrez...

    RăspundețiȘtergere
  4. sant operata de doi ani cu ochiul drept abia vad am si tensiunea mare ce sa fac
    mas opera din nou

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna.
    Si eu sufar de glaucom congenital din cauza caruia port ochelari de mic.
    Si as vrea sa imi explici mai mult despre operatia ta .
    Cand poti da-mi un add la temik92
    Numai bine.

    RăspundețiȘtergere

 
Related Posts with Thumbnails