miercuri, 3 septembrie 2008

Vine toamna, rau imi pare



Mda, a venit toamna! Nu este anotimpul meu preferat, nici ea nici iarna. Daca s-ar putea sa fie doar primavara si vara ar fi excelent dar nu se poate.

Nu-mi place toamna! E adevarat culorile sunt superbe dar de cate ori vad frunze galbene, ruginii nu pot sa nu ma gandesc ca acele frunze mor incet si in curand copacii vor fi golasi si tristi.

Vremea se raceste, vin ploi reci si soarele nu mai are putere sa incalzeasca. Deprimant.

Cand insa ma gandesc ca dupa toamna vine si iarna, ca iar o sa-mi pun 100 de cojoace, pentru ca nu suport frigul, ca n-am sa mai vad soarele decat, cu putin noroc, o data pe saptamana, ma apuca tristetea.

De-as putea si eu sa migrez ca pasarile ar fi tare bine.
Dar cum nu pot nu-mi ramane decat sa sper ca toamna va fi lunga iar iarna blanda.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Related Posts with Thumbnails