vineri, 20 iulie 2007

Tocatura de la miezul noptii

Au tocat-o marunt, maruntel aseara. Ba ca-i mica, prea mica pentru cantat, ba ca nu-i bine sa joace in filme, ba ca nu canta, ca n-are voce, ba ca are voce da' in formare inca si tot asa biata Cleopatra a fost facuta franjuri de doi domni pe care sincer nu-i stiu si de Octavian Ursulescu (el a tocat mai putin).

Unde? pai am scris ca adorm la emisiunile OTV; am vrut sa folosesc "somniferul". Da' nu mi-a mers ca aveau subiect serios, da! pe Cleopatra Stratan care conform titlului afisat pe ecran, a impartit Romania in doua (in doua ce?)...
Acu' ma intreb de mila Cleopatrei atat de chinuita se aduna astia si vorbesc sau isi rod unghiile ca o pustoaica de 3 ani are talent si mai are si succes.


Ca sa n-o mai lungesc au cautat varianta manea a cantecului Ghita ca mai apoi sa gaseasca o parodie la acelasi cantec.

Am gasit-o si eu si ...poftim. Parodia nu maneaua ...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Related Posts with Thumbnails