miercuri, 23 iulie 2008

Videoclip Veronica Demonica - Catalin Josan

In mai, la "'Neatza cu Razvan si Dani", il ascultam, surprinsa, pe Catalin Josan cantand un "cantishel" care se dorea a fi hitul verii.

Prin iunie aflasem ca urmeaza sa filmeze si un videoclip la Veronika Demonika, "cantishelul" amuzant in felul sau prin text dar si prin accentul moldovenesc cu care Catalin Josan il canta.

Am tot asteptat videoclipul ba pe la Maruta, ba pe la 'Neata cu Razvan si Dani dar emisiunile au intrat in vacanta si videoclipul nu mai aparea.

Aflu azi, de pe DivercityCafe , ca videoclipul la Veronika Demonika a aparut asa, fara mult tam tam, direct pe youtube.

Daca pe "cantishel" l-am agreat (si nu prea), videoclipul m-a dezamagit. Ma asteptam la ceva mult mai amuzant, pe masura versurilor.

Monden.info a realizat acum catva timp un interviu si un videochat cu Catalin Josan in care acesta spune ca urmatorul videoclip va fi la "Vrei nu vrei", o piesa care mie imi place mult.

Sper ca, pe viitor, talentul si vocea lui Catalin sa fie puse in adevarata lor valoare si nu cu asemenea "cantishele" si videoclipuri, care merg foarte bine la alti canatareti mai putin dotati vocal.

5 comentarii:

  1. stiti sa scrieti si laude? sau functionati in felul urmator: daca toata lumea zice una,dvs trebuie sa iesiti neaparat din peisaj si sa spuneti alta. nu-i asa?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu, nu-i asa! :) Este parerea mea personala si o sustin tocmai pentru ca il apreciez foarte mult pe Catalin. Daca citeai si ultima fraza poate intelegeai de ce sunt dezamagita. "toata lumea" insemnand fanii care vor "inghite" orice doar pentru ca sunt fani fideli?

    RăspundețiȘtergere
  3. foatre frumos tineo tat asa ,,,,Catalin este un adorabil si un dragutz nare kum sa nu fiue iubyt de lume ....mie una imi place enorm de mult .....GiAnInA ( timisoara )

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte super melodia mie imi place la nebunie da si catalin e frumos

    RăspundețiȘtergere
  5. super tare melodia cu veronika demonika e misto imi place la nebunie Catalin e dragut si frumos...Delia(brasov)

    RăspundețiȘtergere

 
Related Posts with Thumbnails