sâmbătă, 7 august 2010

Serialul "Secrete in paradis" mutat la 4.45 AM

UPDATE: Serialul a fost reluat pe Euforia TV




Se cumpara un serial, grecesc, relativ nou. Difuzat in Grecia din 2008 serialul continua si anul asta, cu al treilea sezon, dupa ce primele doua au avut un succes imens printre greci.

In Romania e cumparat doar primul sezon de catre Antena1. I se face reclama dar ora de difuzare este putin cam incomoda, ora 14.00 nu e chiar potrivita chiar daca pana la urma serialul respectiv este o telenovela.

Se organizeaza chiar si un concurs a carui regulament il puteti gasi aici.
Dupa o luna de zile si aproximativ 38 de episoade serialul este mutat la o ora de "audienta maxima" - 4.45 dimineata.

Acum poate imi explica si mie cineva care este logica cretinului care a hotarat sa schimbe ora de difuzare a unui serial nou si proaspat cumparat si sa-l mute intr-un segment orar in care lumea doarme? De ce ati mai organizat concursul care prevede in regulament ca:

Promotia publicitara „Info@1272” se va desfăsura in perioada 26 iulie 2010 – 13 august 2010, prin intermediul si in cadrul programelor statiei tv „Antena 1”, inscrierile la promotie efectuandu-se dupa cum urmeaza:
a. In perioada iulie 2010-13 august 2010, de luni pana vineri in cadrul serialului „Secrete in paradis”, respectiv in intervalul orar 14.00 – 16.00.



A castigat cineva premiile promise? Cine sunt castigatorii???

Promotia publicitara va fi anuntata in calupurile de promo din perioada desfasurarii acesteia. Numele castigatorilor va fi postat pe site-ul www.antena1.ro la sectiunea Regulamente, acestea fiind pastrate pe site pana la data de 14 august 2010, orele 24.00.


Iar pe site nu gasim absolut niciun nume. N-a trimis chiar nimeni nici macar un sms? Mi-e greu sa cred.

Si cu ce l-ati inlocuit domnii mei? Cu Benny Hill si cu Misiune in Triunghiul Bermudelor din 2005? Cu un alt film din 1985? Astea fac mai multa audienta?

Lipsa totala de respect fata de telespectatori, lipsa toala de respect fata de cei care au muncit si au realizat acest serial si care asteptau cu emotie si incredere ca serialul sa aiba succes in strainatate. O sa aiba, la bulgari probabil ca in Romania toate sunt KK MAKA

Ce naiba ati mai dat bani pe el?

O alta magarie este si faptul ca in programul actual serialul este anuntat in intervalul orar 4.45 - 6.00 AM. In realitate, dupa un episod de aprox 45 de minute, intra teleshoping pana la 6 cand incepe jurnalul de stiri.

Da, am fost curioasa si m-am trezit, o singura zi, la 4.45 sa ma conving cu ochii mei ca la ora aia sunt date episoade noi si nu reluari. Ei bine, sunt episoade noi, serialul continua la o ora imposibila si probabil ca nu se uita nimeni.

Eu una sigur n-am s-o fac, il pot vedea lejer si online, dar un lucru e sigur, pe Antena1 nu ma mai uit la niciun program.

Cine doreste sa vada serialul sa-l caute pe net, titlul original este:
Ta mystika ths Edem - Τα μυστικά της Εδέμ

Cu subtitrarea va descurcati voi, eu n-am nevoie :)

Pozele de mai jos sunt luate de pe site-ul oficial









16 comentarii:

  1. Sunt de acord cu tine ellytza, cei de la antena 1 sunt niste porci. rusine sa le fie! Ar trebui sa schimbe si promo-ul cu iz elen ca nu il merita. si eu evit sa ma mai uit la antena 1 de o saptamana.

    Mi-ar place ca si altii sa se alature noua si prin solidaritate sa le demonstram nemernicilor ca nu avem nevoie de ei si ca neseriozitatea se plateste scump.

    RUSINE SA VA FIE, ANTENA 1! SKATA!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu de promo-ul cu iz elen, despre ce e vorba? Eu ma uitam doar la Razvan si Dani si la serialul respectiv. Acum nici macar atat. Cat despre solidaritate..hmm...n-am sperante :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai, promo-ul pe care il difuzeaza inainte si dupa publicitate, cu zeitele cu marul etc... despre el este vorba. chiar ma gandeam la inceput de ce folosesc in promo-uri E grecesc in titluri si ce e cu zeitele acelea. Acum nici nu-si mai au rostul.
    Eu am gasit serialul pe http://videos.apnicommunity.com/Video,Search,ta+mystika+tis+edem-4.html.
    numai ca este de la episodul 307. as vrea sa vad si episoadele anterioare...

    RăspundețiȘtergere
  4. Uite ca habar nu aveam de promo-ul asta :) Dovada ca nu ma uit la ei :) Pe site-ul de unde am luat pozele (link-ul de mai sus) gasesti primul sezon la sectiunea video.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu sunt de acord cu voi. Este o prostie faptul ca l-au mutat la o ora imposibila. Sper sa revina la o ora cat de cat accesibila.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu cred ca va reveni. Din 2 august s-a schimbat directorul de programe si probabil ca a considerat ca serialul nu are audienta dorita. In plus pregatesc si o noua telenovela romaneasca si probabil ca nu doresc sa fie amenintata de niciun alt serial :)

    RăspundețiȘtergere
  7. sunt niste imbecili.....

    RăspundețiȘtergere
  8. vai da ce naibii o pus serialul asta fain la o ora atat de turbata...........ora 14:00-1600 e perfecta ....!!!!!!1ce dracu !!!!!!!! k de nu m-am enervat...numai akm am vazut am crezut pana akm k nu-l mai arata deloc si knd ma uitam pe net la program nu mai uitam pana la 3 dimineata.....LOL vai da de l-as avea in fata pe ala kre a cerut sa se schimbe ora l-as omori in bataie!!!!!!!!! vai da ce m-am enervat....mr fara u nu as fi stiut k ora s-a schimbat.....

    RăspundețiȘtergere
  9. la aceasta ora despre care vorbiti 4.45 toata lumea doarme si nu se poate uita ,nu cred ca un om normal se trezeste sa vada un episod deoarece dvs. l-ati mutat la ora aceasta . chiar credeam ca ma voi uita pana la capat si voi retrai momentele petrecute in grecia dar daca vreti sa faceti audienta va dau un sfat : SCHIMBATI ORA!

    RăspundețiȘtergere
  10. este foarte nasol ca ati mutat serialul la ora asta ,eu nu ma pot trezila asemeane ora ,ptr ca muncesc ca toaoa lumea de altfel,sunt curioasa cati mai urmaresc serialul la o ora ca asta,intelegeam mutarea lui la asemeanea ora daca era in reluare ,da asa chiar nu isi are rostul!!!!!!!!!!!!!!
    TOTUSI EU ZIC SA VA MAI GANDITI SI SA-L SCHIMBATI INAP[OI LA ORA CARE ERA SAU MACAR PANA-N 12 NOAPTEA,CRED CA AR FI MAI MARE AUDIENTA DECAT LA 4 DIMINEATA

    RăspundețiȘtergere
  11. Ellytza, stii cumva daca serialul se gaseste pe DVD? L-as cumpara cu placere... :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Din cate stiu nu este pe DVD. Sezonul III a inceput in Grecia in toamna asta si serialul continua acolo cu episoade noi. Se pot urmari online episoadele din primul sezon si al doilea sezon pe adresa http://www.megatv.com/tamystikatisedem/

    RăspundețiȘtergere
  13. pacat ca nu il mai dau deloc, acum
    eu ma ma uitam la el si ziua is noaptea, pt ca imi placea, acum vad ca nu il mai dau deloc, de la ep 100 parca. asta desi atat seria 1 cat si 2 au cate 199 de ep fiecare.
    dar in sezonul 3 manos mai apare? era favoritul; meu si nu il vad in poza de pe site-ul http://www.megatv.com/tamystikatisedem

    RăspundețiȘtergere
  14. Citisem asta vara, inainte sa inceapa filmarile pentru sezonul 3, ca actorul care il interpreteaza pe Manos nu va mai juca in sezonul 3. Din cate stiu Antena a cumparat doar primul sezon. Nu m-as mira sa nu-l fi dat nici pe asta intreg...cica n-a avut suficient rating. Ma intreb daca "Narcisa" lor are...

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu-mi vine sa cred cat de imbecili pot fi sa schimbe ora la care era serialul respectiv!cum pot crede ca se uita cineva la tv la o ora cand e somnul cel mai dulce?si ar fi mai bine daca ar fi doua episoade ca inainte..........

    RăspundețiȘtergere
  16. AVETI DREPTATE!SUNT NISTE CRETINI!PRIMUL SEZON A FOST PE ANTENA 1 SI MI-A FACUT PLACERE CA IN SFARSIT AU BAGAT SI EI UN SERIAL BUN,IAR CAND S-A TERMINAT PRIMUL SEZON NU AM STIUT CE SE INAMPLA (PT. CA NU AVEAM NET-UL BAGAT)SI AM RAMAS DEZAMAGITA!IN 2011 AM DAT DIN GRESEALA PE EUFORIA TV SI AM VAZUT CA ERA SERIALUL SECRETE IN PARADIS SI ERAU DOUA EPISOADE DE LA 9:00-11:00(RELUARE). SPRE NOROCUL MEU ERA INCEPUTUL SEZONULUI 2.CHIAR AM AVUT NOROC!EU AM POSIBILITATEA SA VAD RELUAREA,DAR CEI CARE NU O AU?ORICUM CINE SE UITA LA ORA 4 DIMINEATA LA TV CAND E SOMNUL CEL MAI DULCE? SUNT PREA IDIOTI!!!DAR SERIALELE COREENE DE CE SUNT LA ORE ACCEPTABILE PE EUFORIA TV SI ACESTA NU? SUNT ALATURI DE VOI.

    RăspundețiȘtergere

 
Related Posts with Thumbnails