marți, 25 septembrie 2007

Lege pentru protectia animalelor

Mi-e foarte greu sa scriu despre acele bestii care au maltratat si ucis o pisicuta ....Daca as fi putut i-as izbit si eu de toti peretii pana le crapa tartacuta aia seaca cu o urma de creier in ea dar si ala bolnav.
Nu se pot numi oameni...nu se pot numi nici macar animale toti acei care tortureaza si ucid in chinuri orice fiinta vie..Ii pot numi doar bestii cu creierul malformat. Bestii care nu au dreptul sa cicule liber printre oameni si animale. Fiare care se pretind oameni doar pentru ca umbla in doua picioare si stiu sa vorbeasca...atat, pentru ca in rest nu intra in nici o categorie.
Animalele, chiar si cele mai feroce ucid doar pentru hrana. Omul este singurul animal care ucide in mod gratuit...dar se pretinde superior..
Desi primul gand a fost sa-i vad si eu pe acei de nenumit cu creierii imprastiati pe asfalt drept pedeapsa, nu pot fi asemenea lor, nu pot fi o bestie.
Eu sunt doar o fiinta umana, care iubeste viata in toate formele ei.
Am semnat petitia de pe protv si sper sa o semneze cati mai multi oameni.
Astept ca parlamentarii sa tina cont de petitie, de parerile oamenilor si de dorinta lor si sa dea cat mai curand o lege pentru protectia animalelor.

Un comentariu:

 
Related Posts with Thumbnails