vineri, 21 septembrie 2007

N-am chef...

N-am chef de nimic...As avea multe de scris dar n-am chef....Vreau sa scriu un articol despre glaucom, dar nu ma pot concentra iar subiectul e prea serios pentru a-l trata cu superficialitate..doar asa ca sa scriu...
As vrea sa scriu despre Eurovision, Junior, Senior...dar cum in ultimele doua saptamani nu am putut citi ce s-a mai intamplat...nu sunt la curent cu ultimele noutati.
Vremea nu ma ajuta, mi-e frig, afara bate vantul si e soare cu dinti...toamna si iarna nu sunt anotimpurile mele preferate..dimpotriva..
O invidez (putin!) pe Andreea care va pleca pentru doua saptamani in Grecia. Vreau si eu...da' as vrea sa stau acolo mereu...
Stau infofolita, doua pullover'e plus bluza cu maneca lunga, pantaloni lungi, sosete...eschimos ce mai...dar tot am mainile inghetate.
As mai vrea sa pun video facut la pescuit cu Chilli, dar trebuie reinstalat programelul pentru mobil, trebuie reinstalat programelul penntru conversie...trebuie facute multe...si n-am chef desi vreau....
Florile mele, floricelele pe care m-am chinuit o vara intreaga sa le ingrijesc sau ofilit parte din ele cat am lipsit. Oare au inteles cat mi-a fost de rau si de aia nu au mai vrut sa fie verzi si sanatoase? ca udate au fost....
Motanul s-a bagat si el in dulap, printre haine dupa ce m-a chemat cu disperare in dormitor sa facem nani....amandoi :)....
Cockerul doarme cu capul pe perna....doi bani nu da pe nimeni si nimic....ii este frig si lui ca altfel dormea pe covoras.
Ness nu mai am, beau cafea si nu-mi place :(...mai ales elita asta rosie...are gust de ...nechezol...
Aberez in continuare in timp ce Andreea imi trimite bancuri pe mess..pe care le primeste la randul ei de la altcineva ca s-o inveseleasca pentru ca e racita....
Mda....e timpul sa ma pregatesc de o alta serie de picaturi de pus in ochi...dureaza cam o ora pana le pun pe toate, tinand cont de faptul ca tre' sa treaca cam 15 minute intre diversele sticlute din care picur....
Am gasit video cu operatia si l-am salvat...il voi pune pe blog da' ma intreb cati vor avea curajul sa-l priveasca pana la sfarsit?! ...eh..eu il pun sa-mi aduc aminte mai tarziu prin ce am trecut si cat de curajoasa am fost ...sau nu am fost :)) ca chiar mi-a fost frica....
Si totusi n-am chef de nimic.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Related Posts with Thumbnails