MTV lanseaza un concurs international menit sa descopere tinerii creativi, pasionati de arta si publicitate.
Concursul consta intr-un spot de maxim 30 secunde in cadrul caruia concurentii trebuie sa isi exprime propria viziune despre postul de televiziune.
Intitulat BreakMTV, concursul se adresează tinerilor talentati din 19 tari, Romania luptand alaturi de Polonia, Croatia, Ungaria, Turcia, Israel, Egipt, Macedonia, Ucraina, Letonia, Lituania, Estonia, Liban, Arabia Saudita, Emiratele Arabe Unite, Slovenia, Bosnia, Serbia si Muntenegru.
Castigatorul va va obţine un internship la MTV Romania, iar spotul sau va fi realizat si difuzat in toate cele 19 tari participante.
Concurentii trebuie sa isi posteze spotul pe site-ul http://www.breakmtv.com/, pana la data 1 iulie 2008.
mediafax
Lucruri care ne enervează la locul de muncă
Acum 3 săptămâni
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu