miercuri, 23 aprilie 2008

Ansamblul Olympos la HappyHour

Scriam acum catva timp ca am fost la un spectacol si la petrecere alaturi de grecii mei.

Spectacolul a fost in cinstea zilei nationale a Greciei iar dupa aceea ne-am distrat greceste intr-o locatie draguta.
Prietena mea a filmat si a facut multe poze dar din lipsa de timp nu a reusit sa-mi trimita nimic.

Ansamblul de dansuri grecesti, care a dansat la spectacolul de care vorbeam, a fost invitat ieri la emisiunea HappyHour de pe Protv iar in video-ul de mai jos puteti vedea mini interviul luat de Maruta membrilor ansamblului Olympos al Comunitatii Elene Galati precum si dansul care a urmat.


2 comentarii:

  1. Vaaaai... mi s-a facut pielea gaina. Stii cat de dor imi este sa dansez mai dansez? Mi-e dor de petrecerile si de deplasarile si de tot ce a fost si tot ce am facut atatia ani. Mi-e tare dor. Nu mai cunosc pe nimeni, in afara de Diana, bineinteles.
    Bravo! Ma bucur tare mult ca i-am vazut :D
    :* Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am avut noroc cu Andreea care i-a filmat :)

    Te pup si eu!

    RăspundețiȘtergere

 
Related Posts with Thumbnails