duminică, 6 aprilie 2008

Spectacol si petrecere

Am fost ieri la spectacol si a fost ok. Nu mai fusesem de cativa ani buni.

Seara am fost si la petrecere. S-a dansat mult, s-a ras mult, ne-am simtit bine.

Toate astea cu grecii mei.

Nu am mai purtat pantofi cu toc de mult timp si acum ma resimt. Doar la un picior care ma doare. Ma intreb cum reuseam ani in urma sa port mereu tocuri? Eh, invatul are si dezvat si invers.

Astept sa primesc poze si filmulete de la spectacol si de la petrecere. Eu am fost cascata si mi-am uitat aparatul acasa.

Mai povestesc cand voi avea si imagini adica: poze, filmulete.

2 comentarii:

  1. Daaa...abia astept poze :)
    Ce dor imi e si mie de un spectacol la greci. Aici, fara voi, nu are niciun farmec sa ma duc. Mai repede ajung in Larissa decat la Comunitate in Bucuresti :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Parca sunt doua la B.? A fost frumos, sala full, atmosfera placuta.

    RăspundețiȘtergere

 
Related Posts with Thumbnails