joi, 6 noiembrie 2008

Eu cu cine votez?


Nu-i gluma! Eu cu cine votez? N-am idee care sunt candidatii.

Am cautat pe net si, la colegiul unde ar trebui sa votez, n-am gasit decat doi, care nu-mi plac.
Pe unul il stiu, de celalalt n-am auzit in viata mea. Amandoi de la acelasi partid.


Am mai primit o scrisorica de la altul.
Pe hartie cretata si scrisa cu fonturi potrivite mai degraba unei felicitari decat unei scrisori electorale.
Jumatate din scrisorica reprezinta insiruirea a 10 drepturi constitutionale ale cetateanului roman. Restul sunt vorbe goale...Pe asta il stiu de ani de zile. Spune ca ii pasa de oameni. Nu-i pasa.

Am mai vazut un afis electoral prin oras, cu alt candidat. Il stiu si pe asta. Stiu si cand si-a trecut averea pe numele vecinei, pentru ca el era anchetat. Falimentase o fabricuta de stat.
Dupa ce a trecut ancheta, averea, facuta cu "multa munca", a trecut la loc, pe numele lui. N-a patit nimic, niciodata. Acum vrea in parlament!

Or mai fi si altii care candideaza. Nu stiu. Poate ca ar trebui sa ma informez mai bine. Dar asa mi-e o sila de toti astia care apar doar cand sunt alegeri....

Sau poate ca ar trebui sa ma informeze ei pe mine, ca eu sunt cea care va pune stampila pe buletinul de vot si odata cu ea, increderea mea. Care incredere...in cine?

Deci, eu cu cine votez?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Related Posts with Thumbnails