joi, 27 noiembrie 2008

Un zodiac mai...altfel VI






Varsator

Este o fiinta a viitorului care traieste in prezent ca si cum acesta ar
fi trecutul. De-asta ne saluta ca si cum am fi prototipuri preistorice:





- Buna, Jurasicule. Cum iti duci existenta primitiva?
Le place sa surprinda cu jocuri de cuvinte si glume:
- Aseara, cand nu erai langa mine, imi lipseai. Acum imi prisosesti.
Nu te ingrijora, sunt doar incercarile lor de a parea originali.
Au cate o idee pe secunda; singurul inconvenient este ca atunci cand
urmeaza
sa o puna in aplicare, le vine alta, si alta, si alta. Dar, pana la
urma, un
Varsator se misca mai putin decat un arbitru de tenis. Ca acest nativ al
zodiei care spunea:
- Mi s-au intamplat atatea lucruri de dimineata... ca nu numai ca nu am
avut
timp sa ma ocup de ele, dar mai sunt si epuizat...









Pesti
Semn de apa: rau.
Trasatura caracteristica: visul cu ochii deschisi.
Fraza favorita: nu stii ce-am patit?






Este semnul cel mai sensibil al zodiacului. Sunt atat de schimbatori
incat
par ca ar avea centrul rasului si al plansului intersanjabile. Pestii
plang
pentru ca le-a murit matusa si, in urmatoarea secunda, se prapadesc de
ras
pentru ca aceasta, biata de ea, este atat de grasa incat nu incape in
sicriu.
Pestii, mai mult decat a trai, stiu a exista.
Daca cineva se apropie de un nativ al acestei zodii in timp ce acesta
priveste apusul si-l intreaba:
- Ce faci?
Pestii raspund, fara sa inceteze sa priveasca cerul:
- Nimic.
Celalalt intreaba:
- Si nu te plictisesti?
Pestii vor raspunde:
- Daca nu sunt intrerupt, nu.

Vezi si:
Un zodiac mai..altfel - I Berbec si Taur

Un zodiac mai..altfel - II Gemeni si Rac

Un zodiac mai altfel..III Leu si Fecioara

Un zodiac mai..altfel - IV Balanta si Scorpion

Un zodiac mai ..altfel - V Sagetator si Capricorn

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Related Posts with Thumbnails