sâmbătă, 20 iunie 2009

Un papagal...doi, trei



Printre ramurile platanului, alaturi de alte multe pasari, apareau in fiecare dimineata trei pasari verzi si cu coada lunga.
Erau trei papagali, doi mai voinici si unul putin mai mic. Probabil doi masculi si o femela.
Se fugareau, zburand printre crengi si frunze, chiraiau de zor, ignorand celelalte pasarele. Trei prieteni care, in fiecare dimineata, isi dadeau intalnire in platanul urias.
Am descoperit ca unul dintre ei "locuia" chiar in parcul cu platanul.
Avea colivia intr-unul din balcoanele casei de vis a vis dar usa era deschisa in fiecare dimineata iar pasarea era lasata sa zburde in voie alaturi de prietenii sai care nu stiu de unde apareau.
Se harjoneau cateva ore dupa care fiecare pleca acasa.

Vecinul papagal se pricepea sa imite diverse sunete asa ca intr-o seara a fluierat admirativ vreo 3 ore incontinuu. Pe cine, doar el stie.senyum

Dupa cateva zile ploioase insa ceilalti doi prieteni nu au mai aparut asa ca, amicul meu, s-a plimbat linistit prin tot copacul dandu-mi astfel si mie ocazia sa il pot vedea si poza de aproape.
El verde, frunzele verzi, nu se prea cunoaste unde-i papagalul dar, garantat, este acolo.senyum





Am aflat ca papagalul meu este un Alexandrine Parakeet, ca este un excelent imitator, ca este o pasare care, in captivitate, isi iubeste stapanii, fiind un excelent animal de companie.


credit foto 2

Un comentariu:

  1. Am si eu unul la fel...sunt cuminti si nu musca.Dar fac o galagie...are 3 anisori,insa nu am reusit insa sa il facem sa vorbeasca.mai incercam...poate reuseste.cateodata il vad cat se straduieste sa ii iasa ceva si nu iese nimic... :))

    RăspundețiȘtergere

 
Related Posts with Thumbnails