vineri, 22 august 2008

Naomi la festivalul Mamaia, Romania progreseaza

Na ca o vazui si pe asta! Naomi sau Florin, ea sau el, tocmai a cantat pe scena Festivalului de la Mamaia.

Cum a cantat? eh, asta e alta poveste si sincer, nu pot fi obiectiva.

Am urmarit evolutia lui/ei cu un zambet pe buze. A ales si un cantec greu, al naibii, "Salcia" lui Moculescu, s-a cam inecat pe ici pe colo dar cand am vazut-o cum ii tremura microfonul in mana, mi s-a facut mila.
Adica ce tremurat, ca se zgaltaia cu totul microfonul ala desi il tinea cu ambele maini.

Cat curaj, cat tupeu, cata nebunie poate avea? Sigur a vazut zambetele celor care se aflau in public. Multi nu au aplaudat. Zambeau ironic si intelegeai ca nu aplauda doar pentru ca stiu ca Naomi este Florin (sau invers) si nu pentru ca nu ar fi meritat. Macar asa din politete.

Dar si eu am zambit si am urmarit-o cu atentia pe care o acorzi unei ciudatenii. Desi chiar n-am nimic cu cei ca ea/el.

Romania progreseaza, primul travestit roman tocmai a participat oficial pe scena Festivalului de la Mamaia.

2 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai dreptate, anonimule, atat timp cat te folosesti de latrina in loc sa argumentezi, Romania nu progreseaza, dimpotriva!

    RăspundețiȘtergere

 
Related Posts with Thumbnails