luni, 8 octombrie 2007

A innebunit Mazonakis?

Asta vara scriam cum ca Giorgos Mazonakis a inregistrat un nou cantec diferit de cele cu care ne obisnuise. Si videoclipul era destul de cumintel, iar tema cantecului: lui i se facuse dor de ea.
Nu vazusem insa prestatia lui Mazonakis cu acelasi cantec la premiile MAD. Am gasit-o zilele trecute pe youtube si am avut un soc. Ori a innebunit Mazw, ori din nou a vrut sa socheze. Colanti, dat din fund de ziceai ca e gay, miscari provocatoare si chiar indecente. Diferenta dintre videoclip si live-ul de la MAD Awards este extrema.
Se eho epithimisei - Mi s-a facut dor de tine





Cu toate astea, Mazw ramane in continuare in preferintele mele :)

3 comentarii:

  1. si mie imi place mult mazo, am fost si l-am vazut si in thessaloniky in cadrul unui concert live bouzoukia FIX. este f tare si arata ca in barbat care a incercat de toate si de toti...

    RăspundețiȘtergere
  2. @asteri: Posibil sa fi incercat ;) dar ii si place sa socheze.

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place mult are unele melodii de iti ajung direct la suflet

    RăspundețiȘtergere

 
Related Posts with Thumbnails