vineri, 19 octombrie 2007

Toamna, frig si sila...

Mi-e asa o sila de tot si de toate ca m-as tot duuce si nu m-as mai uita in urma.. .Deja e toamna plina, frig, soare putin, hainele sunt din ce in ce mai groase si evident mai grele..Si mi-e sila...de toamna, de frig, de oameni...Nu-i toamna de vina...eu si numai eu...Pentru ca nu ma vindec odata de increderea in oameni, pentru ca mereu iert si uit, pentru multe greseli din care nu am invatat nimic. Acum trag linie si constat ca totalul este egal cu zero.
Mi-e sila fizica, mi-e sila psihica....si nu am nici un remediu la indemana...

2 comentarii:

  1. e toamna si ploaia si atmosfera sumbra de vina. capul sus! zambeste! te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu-i toamna de vina..de ar fi fost numai asta..dar thanks pentru mesaj :)

    RăspundețiȘtergere

 
Related Posts with Thumbnails