marți, 23 octombrie 2007

Lansare album Catalin Josan

Sambata 20 octombrie a inceput editia a doua a concursului Megastar de pe Prima TV. Din pacate reprezentantii Munteniei nu m-au impresionat cu nimic, n-am retinut decat ca cea pe care publicul a votat-o sa mearga mai departe se numeste Oana. A cantat binisor asta comparativ cu ceilalti concurenti. Nimic special insa, poate doar faptul ca purta aparat dentar, surprinzator pentru o aparitie televizata si inca intr-un asemenea concurs. Asta inseamna ca nu are complexe deci, bravo Oana.
Cum era de asteptat nu putea lipsi nici castigatorul editiei trecute, Catalin Josan. Mi s-a parut trist, lipsit de energia si optimismul din timpul concursului. Se pare ca s-a mutat in Bucuresti, asta sa fie motivul?
Catalin isi va lansa primul album "Megastart" pe 30 octombrie, intr-un cadru restrans (de ce oare?) .Pentru a putea totusi participa la lansare, PrimaTv organizeaza un concurs prin care se poate castiga o invitatie pentru doua persoane.
Poate nu am inteles eu bine totusi iar invitatia este doar pentru petrecerea de dupa lansare?
Cum era de asteptat Catalin Josan a sustinut si un mini recital sambata pe scena care i-a adus titlul de Megastar. A cantat Big Brown Eyes (din fericire fara Maria Marinescu, despre care cam toata lumea se intreaba ce a cautat alaturi de Catalin in videoclip) si inca o piesa de pe albumul de debut "Vrei nu vrei (esti doar a mea).
Trebuie sa recunosc ca mi-a placut foarte mult cea de a doua piesa. sa speram ca daca va face si videoclip la ea sa nu mai apara vreo alta fufa (oops, sorry) si pe acolo.
L-am vazut si la Teo aseara, cam distrat, cam preocupat sau obosit...o fi indragostit oare?
Din fericire canta live si canta bine de fiecare data indiferent de ce anume il preocupa.
As fi curioasa sa stiu, cine a compus "Vrei nu vrei (esti doar a mea)"?
Suna a muzica romaneasca buna, un gen de muzica care se mai compunea din cand in cand acum multi, multi ani in urma. M-as mira sa fie Moga...



vezi si: Catalin Josan si-a lansat albumul in Club PAT-photos

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Related Posts with Thumbnails