joi, 29 mai 2008

I have gremlins in my computer








Altfel nu se explica!

De o saptamana calculatoarele noastre au luat-o razna. Motive ar fi avut ele, la inceput, sau ma rog doar unul dintre ele dar le-am rezolvat. Totusi nu vor sa functioneze asa cum ar trebui. Si nu-i numai asta...s-au mai "impiedicat" si alte aparate din casa. Sa nu mai vorbesc de curentul din cartier care atunci cand pica, uita sa se mai ridice pe retea...

Uite si acum cand scriu ca sunt sigura ca au intrat gremlinsii pe reteaua mea electrica, blogger imi spune ca nu poate salva, blogger imi da eroare.

Stie careva un descantec sau un ritual de exorcizare pentru gremlins?

Hai, shut de aici, ca m-am saturat de voi, uratilor!!!

3 comentarii:

  1. :))))) Deci am ras de m-am prapadit. Am sa caut eu un descantec pentru gremlinsii tai, dar sper ca acum sa dispara singuri, sa ii lipeasca de toti peretii viteza netului ;)
    Aaa, sau daca nu, ia pliciul de la mine :)))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Adu' pliciu'!!! Nu patesc astia nimic de la viteza, vor crede ca sunt in Montagne Russe :)

    RăspundețiȘtergere
  3. :))))))) ce imaginatie ai :)))))))

    RăspundețiȘtergere

 
Related Posts with Thumbnails