luni, 19 mai 2008

O zi tampita

Am inceput "bine" saptamana. Asa de bine ca imi vine sa urlu.

De dimineata am constatat ca s-a defectat calculatorul. Merge in hopuri. Se opreste, mai merge putin si iar imi da flit.

Culmea este ca exact in saptamana asta nu trebuia sa-mi faca probleme.

Tot dimineata am primit si un telefon care m-a ingrijorat. Acum trebuie sa dau eu un telefon sa aflu vesti.

Acum am observat ca porumbita care isi facuse cuib in teiul din fata balconului meu, sta trista pe o alta creanga iar cuibul e gol.

Bietul pui a indurat frig, ploaie, grindina, vant, ca sa apere doua oua mici si albe. Nu stiu ce s-a intamplat in cele cateva ore cat am lipsit. Am vazut acum cuibul gol si porumbita care nu se indura sa paraseasca copacul in care a stat atat timp nemiscata.

Aflu ca problema care m-a ingrijorat inca nu s-a rezolvat...

Calculatorul continua sa ma streseze cu hachitele lui si ma gandesc cu groaza ca ziua nu s-a terminat inca...

Nu vreau sa ma gandesc ca azi e luni si ca am inceput de luni prost...chiar refuz sa ma gandesc la asta...

2 comentarii:

  1. Asa e , o zi imposibila azi...Bine ca se termina. Sa speram ca maine, desi e marti, toate se vor mai indrepta. Si nu vor mai fi vesti proaste si totul va intra in normal...Hai sa fim mai mult optimiste decat oricum altfel...

    RăspundețiȘtergere
  2. Si marti a fost aproape la fel...

    RăspundețiȘtergere

 
Related Posts with Thumbnails