vineri, 9 mai 2008

Stupida Sensual la HappyHour
















Ii intalnesti numele in aproape toate tabloidele. Scris cu majuscule in titluri care anunta cate o noua isprava a blondei. Obligatoriu exista si cate o fotografie in care duduia respectiva isi etaleaza nurii (carnurile mai exact).
Cine este insa persoana? Vaai, rusine sa-mi fie, cum sa nu stiu cine e cea care se autointituleaza Sensual. Simona Sensual.

Am urmarit stupefiata ieri emisiunea HappyHour la care Stupida, pardon! Simona Senjual (ca asa se pronunta in engleza) a fost invitata.

Imbracata in roz bombon, machiata si rujata cu roz arata ca o fondanta. Din pacate iluzia s-a sfarsit cand Stupida, pardon! Simona a luat loc pe unul din scaunele de la bar lasand sa se vada, de sub fustita scurta, celulita de pe pulpe.

Si vine si prim planul si o vad pe Sensuala la fata. Primul meu gand, vazandu-i ochii mici si rozalii de la fard, a fost ca vad o purcica. Asta e, ce sa fac daca acolo m-a dus gandul pacatos?

Si deschide Stupida, pardon! Simona si gurita ei cea roz ca sa raspunda la intrebarile lui Maruta.

Ei bine acolo m-a pierdut. N-am putut sa tin pasul cu conversatia(?) lor.
Asemenea replici sclipitoare, asa intorsaturi de fraze marturisesc ca rar am mai auzit la o blonda, care se pretinde si sensuala pe deasupra.
Cu regret am constatat ca la sfarsitul asa zisului interviu nu retinusem decat semnele de exclamare, chicotelile si prostia imensa degajata de sus numita.
O fi blondele proaste dar asta are si masterat.

Printre perlele debitate de Stupida, pardon! Simona:

intrebare Maruta: definitia unei femei inteligente
raspuns (stupid): in ziua de azi toti barbatii sunt misogini si nu mai exista nicio femeie inteligenta

Urmeaza un schimb de replici in care Maruta insista sa afle definitia femeii inteligente iar blonda raspunde cu totul altceva..

intrebare Maruta: dar daca te intreb daca te consideri o femeie proasta, tu ce spui?
raspuns (stupid): crede-ma, daca eu am avut, am , am , am luat olimpiada la matematica si la...

Intrebare Maruta: Spune-mi si mie cat e valoarea lui Pi?
raspuns (stupid): Valoarea lui Pi? 1,41??
intrebare Maruta: Deci cat e valoarea lui Pi?
raspuns (stupid): Aaa deci, stai putin…Hai lasa-ma ca m-am enervat aci…Valoarea lui Pi?? Bine, radical din 36…
Cat? intreaba Catalin.
Radical din 36…raspunde senina stupida sensuala.

La un asemenea nivel de conversatie ceea ce a urmat a fost mult peste puterea mea de intelegere deoarece sensuala(?) blonda s-a pierdut in explicatii matematice ..Daca nu ma credeti puteti sa vedeti aici un video demonstrativ.

De prisos sa spun ca, invitata in aceeasi emisiune, Alexandra Dinu o privea consternata pe vedetuta de doi lei si incerca sa zambeasca din politete ori de cate ori camera incerca sa-i surprinda stupefactia ca exista si asemenea individe carora li se face publicitate ...

Dar pentru ca o stupida nu-i stupida de tot daca nu canta, Sensuala noastra si-a incheiat aparitia la Maruta cu un playback si cu un dans ce te duce cu gandul la cocostarcii din balta. Aia de se sprijina cand pe un picior cand pe celalalt.

Daca se intreaba cineva ce legatura are poza de mai sus cu Stupida, singurele asemanari sunt: gandul meu pacatos - vezi purcica, tinuta roz si pretentiile de cantarete ale ambelor personaje.


Mai jos un video cu stupida interpretand Armani-Cavalli (singurele titluri de carti citite probabil)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Related Posts with Thumbnails