joi, 30 octombrie 2008

BAU!





De ce oare tanti asta, Ana Maria Prodan, nu renunta la saratelele alea din capul ei? Ma uit la ea cum sta la Marutza pe canapea, cu bebe in brate iar in cap are un platou intreg de saratzici ca proaspat scoase din cuptor.

Maine e Halloween? Parca...Oricum nu ma intereaseaza in mod special. Mi-am adus aminte de sarbatoarea asta acum cateva zile, cand am reusit sa-mi sperii vecinii.


Stiti cum arata masca aluia din Scary Movie? E, cam asa aratam si eu, cand am iesit pe balcon sa intind rufele, cu parul infasurat in prosop iar pe fata cu o masca exfolianta. Alba! Foarte alba. Doar ochii si gura se mai vedeau.
Efectul a fost maxim! vecinul de alaturi a ramas si el "masca", ala de vis-a-vis mai avea putin si sarea de la etajul patru.

Momente de groaza azi: m-am trezit cu politia la usa!!!!
Doi tineri politisti, falnici ca brazii, au venit sa ma anunte ca mi-a expirat buletinul. Ce draguti!
Ma gandesc ca daca nu erau "catindatii" disperati dupa voturi, puteam sa stau mult si bine fara buletin, ca ii durea in pix.
Si pe mine la fel, ca ma legitimez cu pasaportul.

credit photo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Related Posts with Thumbnails