luni, 4 iunie 2007

Anti molii

Am cautat in tot orasul camfor ca sa-mi pun intre haine. N-am gasit. Se pare ca fie cumperi Raid cu tot felul de arome, fie recurgi la mai vechea varianta a naftalinei. Da' naftalina pute urat si se pare ca este si cancerigena. Iar eu in ultimul timp am constatat ca fac un fel de alergie la naftalina. Am avut din Grecia niste pastile de camfor, sub forma de blistere, pe o parte plastic iar pe alta un fel de hartie perforata. Miros a farmacie dar parca mai placut decat naftalina. De Raid n-am bani si de altfel la cate haine avem mi-ar trebui vreo 50 Ron ca sa cumpar cat as avea nevoie. E prea mult. Uite un pachetel de camfor (din ala de care spuneam) are cam 30 pastile si costa in jur de 1.10 euro. Pai cu o suta de mii mi-am facut treaba. Da' nu, la noi nu exista asa ceva. Vanzatoarea nici nu s-a uitat la mine cand am intrebat-o de camfor, cred ca habar n-are ca s-ar putea folosi si la haine. In fine probabil ca ar trebui sa incerc si la farmacie dar m-am saturat. Acu' am cumparat doua pungulite cu ceva care pute a naftalina si are o culoare bejuliu cacanie..
De ce scriu despre asta? Pentru ca mi-ar place sa am un dressing room, sa-mi aranjez hainele frumos, pe rafturi si umerase, si poate doar atunci as putea lua si Raid anti molii. Asa, tre' sa inghesui hainele de iarna, paturile, etc ...in valize, cutii, pungi si sa le indes pe unde mai am putin loc. Si nu prea am. Ca stau intr-un apartament prost impartit si in care au locuit (inca mai locuiesc 2) trei generatii.
Si s-au adunat o gramada de boarfe. Si m-am saturat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Related Posts with Thumbnails