duminică, 24 iunie 2007

Eurovision - hobby sau capriciu?

Ma intreb cat o sa dureze pasiunea asta a mea pentru Eurovision. Anul asta chiar stiu cam tot ce s-a intamplat inainte si dupa Helsinki.

Mai stiu si ca romanii, vesnic cu "capra vecinului" in grija, au trimis un cantec subtirel intr-o interpretare care dadea impresia de improvizatie ad-hoc. Asa ca locul 13 chiar m-a surprins. Putea sa fie si mai rau. Da, ca la fotbal (cand dai si tu un gol "de onoare" chit ca iei vreo 4 in schimb), ne-am spalat rusinea cu un loc pe la mijlocul clasamentului si am lasat Irlanda sa suporte esecul ultimului loc.
In seara asta este finala pentru Eurovision Junior. Nu cred insa ca voi avea rabdare sa ascult 14 piese cantate de copii, oricat de talentati ar fi ei. Voi afla maine castigatorul. Oricum multa bafta juniorilor ESC.

Despre ce s-a mai intamplat de la finala de la Helsinki insa, maine. Daca intre timo nu-mi trece capriciul :) sau e hobby totusi ?!!!

2 comentarii:

  1. Oi, achei teu blog pelo google tá bem interessante gostei desse post. Quando der dá uma passada pelo meu blog, é sobre camisetas personalizadas, mostra passo a passo como criar uma camiseta personalizada bem maneira. Até mais.

    RăspundețiȘtergere
  2. I didn't understood too much of your comment, could you write in english please?

    RăspundețiȘtergere

 
Related Posts with Thumbnails