miercuri, 27 iunie 2007

Ploua! In sfrasit ploua !!!!!!


Dupa ce arsita ne-a prajit pe toate partile, dupa furtunile iscate din senin (la propriu), cu fulgere, bubuieli de tunet si vant turbat, acum 10 minute cerul s-a intunecat iar si a inceput o ploaie puternica si sanatoasa.
Rafalele de vant nu sunt foarte tari, fulgera undeva in departare, in schimb ploua bine.
Ploaie de vara, cu picaturi mari si repezi.
Sa vedem cat va tine totusi, pentru ca in timp ce scriu se pare ca s-a mai potolit.
Pacat, pamantul, copacii, florile, oameni si animale, toti suntem insetati si dornici de ploaie.
Hmm, se pare ca s-a oprit. Ce-ati facut oameni buni cu planeta asta? ca toata clima e pe dos?!!
Intodeauna mi-au placut SF-urile. Carti, filme, povestiri. Cu multi ani in urma citeam despre codurile de bare (incercand sa-mi imaginez cam ce ar fi alea) aplicate pe orice, inclusiv pe incheieturile mainilor oamenilor ca sursa de identificare.
Ei, nu le avem astazi pe mana (inca!) dar le avem pe buletin(CNP) si pe alte acte si pe tot. Pana si bietele animale au cipuri...
Citeam deasemeni despre cupolele ridicate deasupra oraselor deoarece planeta Pamant era distrusa si nu se mai putea trai sub cerul liber...
Incet dar sigur ne indreptam in directia asta. Am distrus tot cu experimente, colosi industriali si tot ceea ce spun ei reprezinta progres in tehnologie.
Si daca maine pica toate calculatoarele, masinariile si tot ce ne face viata comoda dar care in acelasi timp ne dezobisnuieste si ne face sa uitam lucruri simple despre supravietuire?!!
La ce bun atata tehnologie? Ne face mai buni sufleteste, mai sanatosi la minte si la trup, mai fericiti?
Gata, ploaia s-a oprit..Pentru pamantul ars de canicula aceste 20 minute de ploaie sunt doar ca o gura de apa pentru un ratacit in desert.
Ma duc sa deschid calculatorul, de care sunt dependenta, sa intru iar pe net, de care sunt dependenta, si sa scriu asta pe blogul meu personal :) ..ca e la moda sa ai jurnal electronic.
As fi vrut insa sa mai am rabdare sa citesc o carte....dar si eu am devenit dependenta de tehnologie, din pacate....
P.S. calculatorul l-am inchis pentru ca data trecuta pe o furtuna ca asta, mi s-a ars placa de retea...deh, tot natura e mai tare decat toata super, hi-tech...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Related Posts with Thumbnails