luni, 4 iunie 2007

Mishu


El e MISHU! Motanelul meu care are aproape doi anisori. Asta cu aproximatie. L-am salvat acum doi ani din botul unei catele aciuite in fata blocului. Pisoiul "locuia" intr-o surpatura in pamant deasupra tevilor de termoficare care trec prin fata blocului. La inceput erau doi pisoi, unul gri si el. Ii vedeam de la balcon si ii auzeam miunand. Mici tare si probabil aruncati de cineva acolo. Am coborat intr-o zi sa-l caut pe ala de mieuna mai tare. Nu l-am gasit. Dupa cateva zile am vazut de la balcon cainele vecinilor care fugarea un pisoi. Din fericire stapanul cainelui l-a luat pe matz si cred ca a fost "adoptat" de vecinii unde locuia cel cu catelul. A mai ramas celalalt pisoi si intr-o dupamiaza, aud latraturi, mieunaturi disperate si claxonul unei masini. Ies pe balcon si ce vad: amaratul de pisoi se "lupta" cu ditamai cateaua maidaneza care oricum era cam tampita de felul ei si ataca pe oricine trecea pe acolo, acum isi gasise "distractie" cu asta micu'. Cateaua se repezea la el, matul se apara eroic iar o alta vecina care tocmai se pregatea sa parcheze, claxona de zor sa goneasca cainele. Din pacate nu reusea nici sa parcheze, nici sa goneasca cateaua, nici sa coboare din masina ca ramasese blocata intre alte doua. Asa ca incerca cu claxonul sa goneasca cateaua aia zapacita.
Aveam pregatit un pachetel cu mancare pentru pisoi asa ca l-am insfacat si am coborat val-vartej sa salvez animalutul. Ajung jos, gonesc nebuna de catea si micutul pisoi fuge in refugiul lui adica in gaura. Hai sa-l scot acum de acolo da' cum?...pis, pis...nimic, nu iesea, era speriat. Desfac pachetelul si scot o bucatica de carne si o bag putin in gaura din pamant...si vad un cap ca se iteste. Foamea a invins instinctul de conservare. Il apuc de ceafa si il scot din gaura lui, ii pun mancarea in fata si ma uit mai bine la el. Nu era mai mare ca palma mea. Slab, murdar, cu parul sburlit, cu coada tremuranda da' cu tupeu :) cand m-am aplecat sa-i rup carnita in bucatele mai mici, a inceput sa ma maraie :). Repet nu era mai mare decat palma mea da' ma maraia :))
Si acum ce sa fac? - mi-am zis! Acasa aveam si catel si pesti si chiar o broscuta testoasa. Sa-l iau?...sa-l las pe strada? ....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Related Posts with Thumbnails