marți, 18 decembrie 2007

Protestul lui Stefan Banica Jr

"Hai lasa-ne, ne-am saturat, de nulitati si de netalentati."...asa suna piesa lui Stefan banica Jr, un protest impotriva mizeriilor din mass media.
Eu una sunt satula si ingretosata de toate aceste vedetutze de doi lei, de cantaretze platinate si fara pic de voce, de "stirile senzationale" scrise pe prima pagina a ziarelor dupa ce ziaristii semnatari au rascolit cu atentie tomberoanele personajelor din showbizz.


Stefan banica Jr. - Protest

6 comentarii:

  1. Totusi nu inteleg ce l-a determinat pe Banica sa faca o asa melodie...?!?

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate pentru ca este bagat in aceeasi oala, de catre tabloide, cu toate fufele si fufoii cu pretentii de mari vedete?

    RăspundețiȘtergere
  3. eu unul il sustin 100 la mie
    are dreptate omul asta chiar dk e tigan dar romanie hai in picioare sa dam nulitatile afara din tare..eu unul sunt scarbit de romania si am ajuns rau romanilor..ne calca tiganii si la tv numa manelisti ce dumnezeu...intr-un cuvant m-am saturat de nulitati....de la GABY TAGGER 16 ANI...SA TINETI MINTE ..JUDECATA NU O AU TOTI DAR CEI CARE O AU SA O FOLOSEASCA

    RăspundețiȘtergere
  4. Si totusi nu izbeste pe nimeni ironia (neintentionata, desigur) a versurilor lui Banica? Pe mine m-a izbit imediat tema autobiografica, avem practic un autoportret al lui Banica: un actor de videoclipuri si cantaret de teatru, lipsit de voce si talent artistic, care traieste din vanzarea numelui de familie si face orice pentru publicitate.

    In cantecul asta, Banica si-afacut un autoportret, dar ar figrozav sa nuse opreasca aici. Sa-si urmeze propriul sfat si sa ne mai lase, ca eu unul intr-adevar m-am saturat de sarlatani netalentati care siluiesc muzica...

    RăspundețiȘtergere
  5. Si te-a izbit tare? Ca dupa comentariul lasat se vede ca aiurezi!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ellytza, tare ma bucura rasunsul tau. Impotriva logicii nu exista scut mai eficient ca ignoranta, iar insultele sunt ultimul refugiu al celor lipsiti de argumente. Sa traiesti si sa continui sa-mi dai drepate!

    RăspundețiȘtergere

 
Related Posts with Thumbnails