vineri, 7 decembrie 2007

Ultima moda pentru pisici sau o lume nebuna, nebuna, nebuna


De la o stire despre un portal am dat de o alta stire. Sa rad sau sa plang?
Ca parca eu nu mi-as bate joc de motanelul meu.
O iubitoare de animale s-a gandit mult si a ajuns la concluzia ca si pisicile au nevoie de o schimbare de look din cand in cand.
Asa ca a lansat pe piata o serie de peruci pentru pisicute, in functie de forma fetei, culoarea ochilor si de personalitate
.
Deocamdata pe site-ul respectiv nu am vazut decat patru variante: "Pink Passion" - care este si in poza alaturata, "Bashful Blonde" , "Silver Fox" si "Electric Blue" .
Daca vrea cineva sa vada cum arata o pisica cu o peruca albastru electric sa intre aici
De retinut insa ca fiecare pisicuta model este o fosta pisicuta abandonata pe strada.
Poate daca aude Oana Zavoranu de site-ul cu pricina ii ia si motanului Marty o peruca. Ca tot se lauda cu accesoriile cumparate pentru motanelul ei care mai are mult drum de parcurs pana sa ajunga cu adevarat celebru.
Yoshi un alt pisoi, a pozat pentru un calendar 2008 iar profitul de pe urma vanzarilor se va duce la o asociatie pentru protectia animalelor.

3 comentarii:

 
Related Posts with Thumbnails