vineri, 29 februarie 2008

1 Martie - Vine, vine, primavara




Oficial 1 Martie inseamna inceputul primaverii. Nu conteaza ca s-ar putea ca de maine sa fie mai frig, sau chiar sa ninga pe la mijlocul lui martie. Vine primavara!

Ghiocei, zambile, lacramioare, frezii, martisoare si voie buna. Am scapat de baba iarna au ramas doar babele capricioase. Chiar v-ati ales baba?

Martie e luna in care trei persoane din familie sarbatoreau ziua de nastere. Acum au ramas doar doua, eu si fratele meu care e si martisor, adica e nascut pe 1 martie.

La multi ani, Nico!

O primavara frumoasa tuturor!

2 comentarii:

  1. La Multi Ani, TATA!!!
    Baba mea e pe 7.
    Ti pup si mi-e dor de tine, fata! :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. A mea pe 4. Baba :) Si mie mi-e dor puiutz.

    RăspundețiȘtergere

 
Related Posts with Thumbnails