vineri, 8 februarie 2008

Eurovision 2008:Prima semifinala


Maine seara se da startul selectiei nationale pentru concursul Eurovision 2008.
Prima semifinala va fi transmisa de TVR la ora 20.10 si va avea ca prezentatori pe Daniela Nane si Iulian Vrabete.
Nu am nicio piesa preferata, poate doar cativa interpreti dar asta nu este suficient. Asa ca nu am sa votez pe nimeni maine. Voi privi si voi asculta si cine stie, poate prestatia live imi va schimba parerea despre piese. Mi-e teama de rezultatul votului, mi-e teama de ce vom trimite anul asta la Belgrad....
Maine seara intra in concurs:
1. Pe-o margine de lume - Nico şi Vlad Miriţă
2. La storia della pioggia - Innesa şi Millenium
3. Te iubesc - Adrian Enache
4. Dr Frankenstein - LaGaylia Frazier (Suedia)
5. Zamira - New Effect feat. Genţiana
6. Love Is All I Need - Tabasco
7. When We're Together - Cătălin Josan
8. Why - Daniela Nicol
9. C' est la vie - Yana
10. Prea mici sunt cuvintele - Leo Iorga & Pacifica
11. Heaven -Ana Mardare, Irvin Doomes
12. The Key Of Life - Simona Nae
logo:EBU; RTS

Un comentariu:

  1. Tonight is the night!
    Sa vedem ce se alege de aceasta prima semifinala...
    Cum nu ma dau in vant dupa nicio piesa...urez totusi succes tuturor participantilor ;)

    RăspundețiȘtergere

 
Related Posts with Thumbnails