vineri, 15 februarie 2008

Eurovision 2008 - Selectia nationala - Maine, semifinala a doua



Maine, sambata 16 februarie, TVR transmite in direct la ora 20.10 a doua semifinala a concursului Eurovision 2008 - Selectia nationala.

Vom avea aceeasi prezentatori adica pe Daniela Nane si pe Iulian Vrabete iar in "camera verde" va fi de data asta Iuliana Marciuc.

Sper ca Daniela Nane sa nu se mai balbaie ca in seara primei semifinale. Desi din cate am citit se pare ca vina pentru prestatia ei a fost o cadere de calciu. Daca maine seara va fi spontana si dragalasa am s-o cred pe cuvant ca i-a fost rau data trecuta. Dar ce alegere, Iuliana Marciuc in "green room"....plictisitor...

Daca sambata trecuta am urmarit un concert Holograf, maine seara TVR anunta ca ne-a pregatit o retrospectiva a participarii Romaniei la Eurovision de-a lungul timpului, precum si o avanpremiera la recitalul pe care Goran Bregović si Wedding and Funeral Orchestra il vor sustine la finala din 23 februarie.

Mihai Traistariu, Marcel Pavel si Laurentiu Cazan " vor veni să vorbească despre experienţele lor la Eurovision, dar şi să încânte publicul cu melodiile lor", scrie in comunicatul TVR.

Acum daca Mihai Traistariu si Marcel Pavel au o experienta capatata pe scena Eurovision Song Contest, Laurentiu Cazan are doar experienta semifinalelor si finalelor selectiilor nationale Eurovision. Nici azi nu mi-a trecut of-ul ca melodia sa, Say Something, nu s-a calificat in finala nationala. Au ales-o pe Dida Dragan sa plece la ESC cu o piesa de care sincer nici nu-mi aduc aminte cum se numeste si cu care nu a reusit sa se califice....eh nu ne invatam minte niciodata...Sa nu fiu gresit inteleasa, tot respectul pentru Dida Dragan dar piesa nu era pentru acest concurs.

Oare daca au pastrat aceeasi prezentatorii vor pastra si aceeasi membrii ai juriului? Sunt tare curioasa cine va fi in juriu maine seara.

Maine vom asculta alte 12 piese care dupa parerea mea sunt putin mai bune decat cele din prima semifinala unde au predominat baladele.

Piesele participante in a doua semifinala sunt:

1. Vânt de vară - : Monique

2. Dragostea mea - : Lucia Dumitrescu

3. Fight For Life - Nico

4. Fairytale Story - Nicola

5. Come this way - Zero feat. Marius Moga

6. RailRoad, RailRoad - Rednex feat. Ro-mania

7. Follow Me - VH2

8. Mas conmigo - Viper

9. Run Away - Cătălin Josan

10. Yeke Yeke - Imba

11. Shine - Biondo (Suedia)

12. Seven Days - :Paula Seling şi Provincialii.

Tare mi-e teama de semifinala asta. Iar am sa vad piese votate doar pentru ca sunt cantate sau compuse de artisti cu experienta si cum toti se cunosc intre ei (juriu si artisti/compozitori) sa nu se "jigneasca" cumva cu o nota mica.

Iar o sa voteze publicul dupa criteriul "ba a mea e mai frumoasa" fara sa tina cont ca la un asemenea concurs, in semifinala si finala de la Belgrad, gusturile publicului sunt atat de diferite incat doar o piesa cu toate ingredientele:compozite, show si voce poate avea succes.

Sa fac un pronostic pentru cele sase care vor trece in finala? nu, nu am sa fac...Astept finala si ii "toc" pe toti atunci :)...

vezi si : Finalistii celei de-a doua semifinale

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Related Posts with Thumbnails