vineri, 18 ianuarie 2008

Catalin Josan - When we`re together



Catalin s-a calificat in semifinalele pentru selectia nationala a concursului Eurovision 2008 cu piesa compusa de Marius Moga - When we`re together.

Imi place mult cum canta Catalin si cred ca indiferent daca va trece de semifinale consider ca este un lucru bun faptul ca se afla printre cei 24 semifinalisti. Astept sa ascult toate piesele pentru ca, desi ca orice om am preferatii mei si mi-ar place sa-i vad castigand, la Eurovision 2008 mi-as dori sa ajunga cel mai bun cantec in cea mai buna interpretare. Dar pana sa avem toate cele 24 piese, iata-l pe Catalin cu melodia selectata de juriu.


Catalin - When we`re together (live)

4 comentarii:

  1. sper ca macar sa treaca in cea dea doua semifinala daca nu chiar sa ne reprezinta tara la eurovision.cel mai tare artist din romania!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa nu exageram :) Deocamdata este o promisiune mare pentru muzica romaneasca. Depinde de evolutia lui sa ajunga cel mai tare in Ro. E posibil sa treaca in finala dar depinde si de restul pieselor...daca auzim ceva mai bun?

    RăspundețiȘtergere
  3. mai asta e parerea mea si o sustin pana in panzele albe.in momentul de fata in romania nu exista voci bune pe piata muzicala.avem voci superbe dar care din pacate nu sunt bagate in seama pentru ca acei artisti nu vor sa scoata o piesa comerciala.eu il admir foarte mult pe catalin pentru ambitia de care a dat dovada ajungand unde a ajuns intr-un timp atat de scurt si la momentul actual mi se pare cea mai frumoasa voce masculina din romania!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma mir ca nu a remarcat nimeni ca seamana inceputul extrem de bine cu "Maybe I'm Amazed". N-ar fi prima oara pentru Moga.

    RăspundețiȘtergere

 
Related Posts with Thumbnails