sâmbătă, 19 ianuarie 2008

Eurovision 2008 - Ascultati piesele online


Aseara TVR a pus online cele 24 piese selectate pentru semifinalele concursului Eurovision 2008.

De abia azi le-am ascultat si eu pe toate 24 si am ramas cumplit de dezamagita. In afara de maximum 5 piese, pe restul cu greu le-am putut asculta pana la sfarsit. Sunt plictisitoare si previzibile dupa primul minut de auditie.

Cand o sa inteleaga romanii ca la Eurovision trebuie sa ai pachet complet: cantec, voce si coregrafie/scenografie, toate deosebite?

Deocamdata eu nu mai comentez nimic. Astept pareri, daca vreti sa comentati.

01. Yanna - C’ est la vie
02. Zero - Come this way
03. Lucia Dumitrescu - Dragostea mea
04. Master Mån (Sweden) - Dr Frankenstein
05. Nicola - Fairytale Story
06. Nico - Fight For Life
07. VH2 -Follow Me
08. Ana Mardare, Irvin Doomes - Heaven
09. Tabasco - Love Is All I Need
10. Viper - Mas conmigo
11. Nico & Vlad Miriţă - Pe-o margine de lume
12. Leo Iorga & Pacifica - Prea mici sunt cuvintele
13. Rednex feat. Ro-mania - RailRoad, RailRoad
14. Paula Seling and Provincialii - Seven days
15. Oscar, Lars, Alexander, Fredrik (Sweden) - Shine

16. Adrian Enache - Te iubesc
17. Simona Nae - The Key Of Life
18. Maya (Slovenia) - Time To Rise
19. 3Sud-Est - Vorbe care dor
20. Cătălin Josan - When We’re Together
21. Daniela Nicol - Why
22. Imba - Yeke Yeke
23. Paradise - Your Love
24. New Effect feat. Genţiana - Zamira

Un comentariu:

  1. Le-am ascultat si eu si sunt ingrozitoare.Nu ma asteptam la asa banalitati.Mult mai tari sunt piesele pe care le compun "de-o vara".Chiar nu inteleg de ce se aleg vesnicele "slagare"...Dezamagire totala...

    RăspundețiȘtergere

 
Related Posts with Thumbnails