luni, 7 ianuarie 2008

I'm back....

Inapoi pe blog...A trecut 2007, bine ca am scapat de el ca a fost urat tare. Cel putin pentru mine. Sa vedem ce va aduce 2008! Proiecte am, sperante am, imi mai trebuie putin mai multa sanatate si un dram de noroc. La multi ani pe 2008 si la multi ani si celor care isi sarbatoresc azi ziua onomastica adica Ionilor si Ioanelor de pretutindeni.
Deocamdata cam atat. Gata cu sarbatorile, gata cu tristetea e timpul sa-mi pun viata in ordine, sa incep sa fac ceea ce mi-am propus. Nu am chef de scris pe blog, nu inca. Posibil in curand sa scriu din ce in ce mai rar...vom vedea.

2 comentarii:

  1. Welcome back!
    Sper sa fie ok 2008, sa fii ok in 2008!
    Succese in tot ce ti-ai propus!
    Si sa scrii cat mai des! ;)
    Te pupicesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, succes si tie in planurile tale. Nu cred sa scriu mai des, dimpotriva..

    RăspundețiȘtergere

 
Related Posts with Thumbnails