duminică, 9 martie 2008

Are si Andreea Marin blog



Am aflat vineri seara citind un blogger arhicunoscut (zoso, evident) ca si Andreea Marin are blog. Am intrat curioasa sa vad ce si cum.
Ganduri, poze, filmulete si un CV impresionant. Intre timp au scris si ziarele despre asta.
De ce mentionez acum despre blogul Andreei? Pentru ca in doar doua zile are 16 pagini de comentarii, de urari de bine, de saluturi si chiar povesti de viata ale cititoarelor.
N-am avut rabdare sa le citesc pe toate dar m-a frapat un lucru. Nu am vazut decat doua sau trei comentarii negative atat cat m-am foit de pe o pagina pe alta. Pe de alta parte, articolele din presa care au anuntat noutatea sunt pline de comentarii urate la adresa Andreei. Sa inteleg ca pe blogul ei, Andreea, pastreaza doar ce-i frumos? Nu indrazneste nimeni s-o critice? N-as prea crede...mai degraba sunt selectate doar comentariile favorabile. Nu-mi plac nici injuraturile si nici comentariile stupide ale unora care n-au alt limbaj decat cel de mahala, dar parca mi se pare prea mult sa vad doar miere curgand.
Timpul o va demonstra daca proaspatul blog permite si alte pareri...
Adresa blogului este andreeamarinbanica.acasa.ro

M-am mai plimbat putin pe blog si am vazut ca a si raspuns si la bune si la rele :)dar chiar nu pot sa citesc toate comentariile care incep cu "Draga Andreea", "felicitari" etc...monoton si plictisitor..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Related Posts with Thumbnails