duminică, 2 martie 2008

Mathilde Maggira o parodiaza pe Ana Vissi

Dupa finala nationala a Greciei pentru concursul Eurovision, pe care am vazut-o nu pe webcast ci la televizor pe ERT World, am spus ca am sa scriu despre asta. Nici azi insa nu am timp si poate nici chef sa fac o comparatie intre ce s-a intamplat acolo si ce se intampla la noi. De ce finala Greciei? Pentru ca, cunoscand limba greaca, am savurat fiecare moment. Pentru ca, cunoscand importanta pe care publicul si media din Grecia il acorda acestui concurs, pot intui ce se ascunde dincolo de imaginile pe care le ofera televiziunea. Pentru ca, o perioada, am colaborat cu cateva canale de televiziune din Grecia.

Pana maine, cand sper sa public articolul respectiv, hai sa vedem cum pe scena de la Athinon Arena, Mathilda Maggira o parodiaza pe celebra Ana Vissi care in 2006 la Atena nu a reusit sa se claseze decat pe locul zece cu melodia Everything in ciuda tuturor pronosticurilor care o clasau pe locul intai.

"Everything" by Mathilde Maggira


credit video

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Related Posts with Thumbnails