miercuri, 5 martie 2008

Eurovision Romania:Gura lumii sloboda..


Dupa finala Greciei pentru Eurovision am vrut sa scriu impresia pe care mi-a lasat-o spectacolul oferit de televiziunea elena si sa compar oarecum cu ce s-a intamplat la noi in finala.

Mi-a trecut cheful intre timp. Sa compar ce?
O finala spectaculoasa oferita de greci cu un scandal cu accente aparent nationaliste oferit de romani?

-Cu dorinta unora de a descalifica ROMANIA (nu piesa in cauza) cu orice pret?
-Cu blogurile si site-urile in care se trateaza unilateral si uneori absolut subiectiv toata povestea asta?
-Cu petitii pro si contra unui cantec cand de fapt problema majora o reprezinta interesele din TVR si oamenii din spatele lor?
-Cu gafele distinsilor nostri artisti (compozitori si interpreti)?
-Cu acuzele unei familii de compozitori asupra unui tanar jurnalist, facut "tradator de tara" doar pentru ca nu i-a placut un cantec?
-Cu atacul parsiv al unui fost sef asupra unui nou sef caruia, nu cu mult timp in urma, ii promisese tot spijinul?
-Cu presa impartita in doua in functie de interese si prietenii?
-Cu ironiile si comentariile rautacioase la adresa celor doi cantareti, Nico si Vlad pe motiv ca nu stiu engleza? De parca aia de anul trecut stiau...sa le puna translator TVR, e greu?

Nu sufar de scenarita dar mi-e teama ca tot scandalul asta a fost regizat cu mult timp inainte. Noi ceilalti nu am fost decat niste pioni care atinsi in bunul nostru simt am sarit in sus sa reclamam nedreptatea. Doar ca, tare mi-e teama (ma repet), nu noi vom iesi castigatori din povestea asta ci acei care au premeditat totul.
Iar in TVR nu se va schimba mai nimic, nimic pentru noi ca telespectatori.

Asa ca mi se facu' o mare sila de toata manipularea asta.

-Mai sunt exact 12 zile in care se mai poate incerca descalificarea piesei castigatoare.
-Peste 12 zile se poate incerca descalificarea Romaniei, partial sau total de la Eurovision.

Intre timp Nico si Vlad Mirita se pregatesc de videoclip si da grecii chiar i-au primit frumos. Au avut doua motive s-o faca.

La final doar atat: l-am votat pe Catalin si mi-a placut Zero&Moga pentru show dar si pentru piesa.
Baladele ma deprima...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Related Posts with Thumbnails