joi, 27 martie 2008

A murit George Pruteanu

Cum? Cand? De unde stii? asta a fost reactia mea cand Andreea mi-a spus ca George Pruteanu a murit. M-am ridicat la 9 seara de la calculator sa mananc si cand m-am intors am aflat trista veste.
Marturisesc ca sunt socata pentru ca George Pruteanu era mereu plin de vitalitate, nu ti-l puteai imagina bolnav.
L-am admirat (chiar daca uneori nu am fost de acord cu ceea ce spunea sau propunea) pentru franchetea sa, pentru inteligenta si spiritul sau.

Nu mai are cine sa ne spuna doar o vorba dar din care sa intelegem atat de multe ...

Imi pare nespus de rau, cred ca prea multi oameni cu adevarat valorosi, ne parasesc in ultima vreme.

Poate nu meritam prezenta lor printre noi, poate ca suntem pedepsiti pentru ignoranta, materialismul si egoismul nostru...de fiecare zi..

2 comentarii:

  1. Dumnezeu sa ii ocroteasca sufletul, sa se odihneasca in liniste...

    RăspundețiȘtergere
  2. Dumnezeu sa-l ierte...sunt atat de multi acolo acum...prea multi oameni valorosi ne-au parasit in ultimul timp.

    RăspundețiȘtergere

 
Related Posts with Thumbnails