joi, 27 martie 2008

Biondo la HappyHour au facut playback

Trupa Biondo, care a castigat inimile a zeci de mii de romani, a revenit in Romania si prima aparitie publica au avut-o astazi la HappyHour.

Cei trei Biondo au povestit ca au format trupa doar pentru a participa la Eurovision adica mai precis la selectia din Romania. Intrebati de Marutza cat de cunoscuti sunt in Suedia si de ce nu au participat acolo pentru Eurovisionul suedez, au ocolit diplomat intrebarea si nu au raspuns.

Marutza i-a certat sau mai bine zis le-a certat impresarii deoarece desi aveau posibilitatea sa cante live in emisiune au preferat sa faca playback.
Catalin nu s-a sfiit sa spuna ca e satul de playback si ca e rusinos pentru un artist sa nu cante live.

Acum, in timp ce tocmai incarc video-ul cu Biondo facand playback pe Shine, cei trei artisti suedezi canta din nou in emisiunea HappyHour, de data asta live si a capella, un cantec suedez care seamana cu un colind desi au spus ca e un cantec de primavara...Exceptional interpretat.

Biondo a capella



Multumiri Andreei pentru inregistrari, prelucrari si rapiditatea cu care mi le-a trimis.

14 comentarii:

  1. Da, au voci si stiu sa le foloseasca! Bravo lor!

    RăspundețiȘtergere
  2. eliza din cate stiu eu tu erai impotriva lor cand afirmai sus si tare pe blogul lui budescu asta...acum ce faci te-ai inmuiat?sau te-ai indragostit? Uita-te ce se spune pe blogul lui Budescu de catre o fana care a fost acolo la maruta si la Protv le-au spus ca nu au cum sa faca live ci numai playback.Si pana la urma sa o luam pe aia dreapta , de cate ori a facut si Andra playback- chiar si la maruta? sau asta nu se pune?
    Rusine lui maruta cum a tabarat pe ei.Asta e , de cand e vedeta de Pro se crede altfel si lumea nu prea il mai sufera.Oricum audienta ca asta de aseara nu mai pupa el mult timp.
    Moniq

    RăspundețiȘtergere
  3. Inca ceva.Pana nu ceri confirmare ca e colind nu te mai lua de ei ca nu ar fi cantec de primavara.Asta se intampla din cauza ca se canta pe mai multe voci. Intra pe adresa lui Lars de myspace si sa vezi 2 catece care le poti numi dumnezeiesti , colinde sau orice altceva dar sunt superbe datorita vocii lui Lars

    RăspundețiȘtergere
  4. @moniq: nu am fost niciodata impotriva lor! Niciodata si dovada stau articolele mele de pe ambele bloguri in care am am criticat juriul care i-a depunctat doar pentru ca nu au fost romani. De asta am si publicat notele juriului. Pe blogul lui Budescu nu am scris nimic impotriva Biondo. Doar impotriva lui Budescu care a tradus aiurea ce a strigat Nico pe scena de la Atena. El poate ca are ceva cu Nico si Vlad, eu n-am nici cu ei nici cu Biondo, dimpotriva.
    Si da, este pacat la asemenea voci sa faca playback.

    RăspundețiȘtergere
  5. Crede-ma ca cel putin din pct meu de vedere, Budescu s-a razvratit tocmai din cauza acestui juriu.Si nu cred ca are ceva cu Nico, in afara faptului ca- asa cum si eu consider - a decazut enorm cu comportamentul ei vizavii de cele ce s-au intamplat.
    Eu nu pot sa zic ca eram fana Nico insa o admiram ...e acum pot sa iti spun ca nici macar nu mai suport sa o vad.Si sa fim seriosi asa cum a decazut in ochii mei s-a intamplat si pt mai multi oameni, inclusiv Budescu.
    Moniq

    RăspundețiȘtergere
  6. @anonimule: mi-e mi-a sunat a colind..ei au spus ca e cantec de primavara...e parerea mea. Putea sa-mi sune a orice. Cand ziaristi consacrati deformeaza realitatea si dezinformeaza cititorii e ok, nu? Mie asa mi-a sunat a colind si mi-a sunat tare bine live. Iar tu te contrazici singur:" 2 catece care le poti numi dumnezeiesti , colinde sau orice altceva dar sunt superbe datorita vocii lui Lars" Pai ori sunt ori nu sunt colinde.

    Nu ma cheama Eliza iar ellytza este dminutivul numelui meu intreg.

    RăspundețiȘtergere
  7. @moniq:daca Budescu nu ar fi avut ceva cu Nico nu ar fi ironizat-o. Sunt vorbitoare de limba greaca si am urmarit finala Greciei live. Filmuletul de la finala Greciei in care apar Nico si Vlad, si dupa care Budescu a desfiintat-o la propriu pe Nico, eu l-am filmat, la-m pus pe youtube dar si pe ambele bloguri ale mele. Cum poti tu, ziarist, sa spui ca Nico a strigat acolo "Eurovision is a big contest, oh yeah it's my dearest" cand aia (Nico) a facut un joc de cuvinte si a spus "Eurovision is a big contest, oh oh Yassou Maggira"..Yassou maria fiind cantecul interpretat de Sarbel anul trecut iar numele prezentatoarelor fiind Maggira. Mi-e greu sa cred ca nu a inteles dar chiar si asa pe esctoday a aparut exact ce a cantat Nico. Nu sunt fan Nico, nu sunt fan Biondo dar eu nu ma leg de cantareti in scandalul asta. Daca am catre cine arata degetul acuzator va fi catre juriu, Andrei Tudor & familia si TVR. Iar Budescu sa fie sanatos, m-a enervat atunci si nu mai iau de buna tot ce scrie. Dar e parerea lui si o respect.
    In rest, citeste si articolele in care am comentat si notele juriului ba chiar si ce in care scriam despre campania nationalist/rasista care s-a dus inainte de finala impotriva celor de la Biondo.

    RăspundețiȘtergere
  8. Scuze: "l-am" pus youtube am tastat aiurea..

    RăspundețiȘtergere
  9. k,mersi pt raspunsuri
    Moniq

    RăspundețiȘtergere
  10. @anonim aka moniq : nu s-a luat nimeni de ei ca e sau nu e cantec de primavara.Ei canta bine si atat.Punct!Cat despre Maruta...hm, ma faci sa rad...Daca l-ai cunoaste ai fi surprinsa cat de modest este.Nu de la PROTV li s-a impus sa faca playback, ei nu au venit pregatiti cu negativul.Ceea ce au si comentat.E cu totul altceva.Iar Andra face playback in aceasta emisiune doar daca pe fundal isi prezinta un videoclip si, ca si in cazul celor de la Biondo nu se pune problema ca nu ar avea voce.Sunt doar chestii tehnice, de culise.Mai documenteaza-te si tu...

    RăspundețiȘtergere
  11. @moniq: pentru putin! si off topic: esti binevenita oricand pe aici cu critici sau nu :)

    RăspundețiȘtergere
  12. @d33 Sorry nu observasem ca nu m-am semnat
    Uite aici ce declara cateva fane care s-au ocupat de primirea celor de la Biondo

    „Pai, cum sa va spun eu. Am vorbit cu Mattias azi la televiziunea U si
    ne-a spus ca ei nu au vrut sa faca playback dar li s-a dat de inteles
    ca asa trebuie. Era foarte dezamagit pt ca a fost prima oara cand a
    cantat asa.. playback, el fiind cantaret de opera. Oricum, am inteles
    ca au cantat si o melodie in suedeza si acolo s-a vazut foarte bine ca
    au voci superbe. Asa ca daca vreti sa va suparati pe cineva pt ca nu au
    cantat live, acela e Maruta. Mda, asa e emisunea. Asta e scopul.. sa
    atate. Oricum, voiam sa va spun ca Mattias era foarte dezamagit pt ca
    el crede ca ne-am facut o parere proasta despre ei pt ca au facut
    playback. Nu e cazul, au niste voci nemaipomenite. Pur si simplu nu au
    avut timp sa faca repetitii (asa cum fac toti artistii care vin in
    emisiune). NU E VINA LOR..”

    „mattias mi-a spus cu gura lui ca le-au spus ca tre sa
    faca playback ...asa ca....si chiar era suparat p faza
    asta...”


    „asa este.mi-am dat sie u seama.Maruta ar trebui sa-si ceara scuze ca s-
    a purtat asa cu ei.adica s-a luat de ei atat de brutal ca au facut
    playback dar nici sonorizare buna n-a putut sa le asigure.au cantat in
    suedeza ceva(foarte,foarte frumos)si le-au piuit microfoanele alea de
    ma asurzisera si pe mine dar pe ei.ganditi-va ce-ar fi insemnat sa
    cante live si fara repetitii.ca nu e usor sa sincronizezi 3 voci.in
    fine,baietii s-a vazut ca au avut mai mult bun simt ca Maruta ca nu i-
    au reprosat sonorizarea.”


    Sunt comentariile lor facute pe grup.

    Inca ceva. Eu nu il cunosc personal pe Maruta, insa sunt sigura ca e un tip ok. Vizavi de ceea ce se vede pe sticla te rog frumos sa imi raspunzi la ceva: poti afirma cu tarie ca Maruta nu s-a schimbat de cand facea emisiunea pe 2, fata de acum?
    Eu asa am simtit, dar asta e pct meu de vedere.

    Moniq

    RăspundețiȘtergere
  13. @Moniq: da, l-am cunoscut personal pe Maruta.El nu s-a schimbat, doar oportunitatile unei televiziuni particulare/comerciale iti lasa senzatia asta.Afirm asta cu tarie, cum mi-ai cerut :)

    RăspundețiȘtergere

 
Related Posts with Thumbnails