vineri, 20 iulie 2007

Aberatii de la caldura

Tot n-am aflat de ce nu trebuie folosit ventilatorul daca temperatura e mai mare de 32C.
Nu pot gandi logic, mi-e cald.

Urla cainele ala afara, iar i-a plecat stapanul de acasa, sta pe balcon si urla....daca ar urla si al meu asa, ar chema vecinii politia! Auzi ce-mi zice unu' cica nu-i plac cainii care latra...i-o fi placand aia de plus.

De ce Romania nu are OGAE? Cica a avut si n-a mers. Am o banuiala da' nu intru in amanunte, mi-e prea cald.

N-am vrut sa merg pe o terasa la o bere. Ma rog aveam motivele mele, acu' stau si ma coc si scriu tampenii.

Dinescu vorbeste de caldura, de trenul deraiat din Ukraina, de albine, de manele....abereaza si astia pe realitatea...discutii fara subiect.

De ce nu trebuie sa pui filmulete de pe youtube pe blog? Nu dau bine?...nu se uita lumea la ele? Sa nu pui niciunul, sau sa nu pui prea multe? Tot n-am inteles...si mi-e cald.

Animalutele mele cred ca sufera mai tare ca mine, stau late pe unde apuca, motanul mai scoate cate un mieunat firav, cainele a cautat toate locurile racoroase din casa - se pare ca n-a gasit nici unul care sa-i convina.

Si totusi de ce sa nu folosesti ventilatorul peste 32C...ma lamureste cineva? Am cautat pe net, au cautat si altii si au ajuns la mine pe blog. Si au ramas tot fara raspuns ca si mine....

Ma lipesc, daca beau apa transpir, daca nu beau mor de sete, la 5 minute dupa dus, o iau de la capat, transpiratie, lipici..bleah...

Iar miauna Mishu...ma cheama la culcare, sa ma vada pe mine in pat cu telecomanda in mana si se potoleste. Ca el tot pe unde apuca se intinde de ma impiedic de amandoi prin casa.

Cred ca Romania a facut schimb de locuinta cu Africa dar nu s-a trecut in cartea de imobil....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Related Posts with Thumbnails