vineri, 13 iulie 2007

Scandal la Eurovision Junior Rusia


Alexandra Golovchenko in varsta de 10 ani a castigat finala nationala a Rusiei pentru Eurovision Junior 2007.

La putin timp dupa finala, parintii castigatoarei sunt acuzati de catre compozitoarea Olga Bulikeria ca ar fi furat melodia cu care Alexandra s-ar fi prezentat in concurs.

"Am scris muzica pentru piesa Otlichnitsa, am copiile originale pentru a o dovedi, iar o fetita de 10 ani nu poate compune singura o piesa jazz" spune Olga Bulikeria.
Am compus melodia in toamna anului 2006, am creat 6 variante ale acesteia si chiar i-am cantat-o Sachei (Alexandrei Golovchenko) pentru a o ajuta sa o interpreteze in concurs", continua compozitoarea.

Olga Bulikeria ii acuza pe parintii Sachei ca desi la preselectia nationala cantecul a fost interpretat in varianta compozitoarei, la selectia nationala acestia au schimbat cateva note si l-au inregistrat ca pe un cantec nou, urmand ca si drepturile de autor sa le revina exclusiv.
Compozitoarea cere 10.000 de dolari pentru a vinde drepturile de autor si ameninta ca va da in judecata familia Golovchenko.

La randul lor, parintii Alexandrei neaga toate acuzatiile si se pregatesc sa o actioneze in justitie pe compozitoarea Olga Bulikeria pentru santaj.
Ei continua sa sustina ca fetita lor de doar 10 ani a scris atat muzica cat si versurile controversatului cantec.

Se pare ca si anul trecut a fost un scandal asemanator la selectia nationala a Rusiei dar dovezile au fost insuficiente.



sursa: esckaz.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Related Posts with Thumbnails