marți, 3 iulie 2007

Mihai Traistariu si noul videoclip la Dimmi si o no

Azi Mihai Traistariu si-a lansat noul clip la piesa
Dimmi si o no. L-am filmat de pe webcast cu mijloace rudimentare si l-am pus pe net. (clipul)
Nu ma prea pricep la chestiile astea da' invat, invat mereu :).
Dupa ce l-am incarcat pe youtube, am constatat ca deja exista clipul de pe 29 iunie pe youtube.
Se pare ca totusi Maruta nu a avut exclusivitate :))...
Filmarea e mai buna decat a mea dar am si eu clipul meu si pe asta il pun aici.
In aceeasi emisiune, Mihai Traistariu a cantat si cantecul in chineza. Adica refrenul e in chineza ca restul e spaniola (parca....) Acu' cum se pupa chineza cu spaniola nu stiu dar e un cantec vesel ..merge.

A, desi nu o sa ajunga el pe blog la mine ii doresc mult succes la Jurmala (NewWave...Latvia)...multi concurenti, putini finalisti.




...e prea sincer baiatul asta...de asta are succes nebun in strainatate iar aici scrie presa numai tampenii...





Mihai canta in chineza - Ni kuai le ma

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Related Posts with Thumbnails