joi, 5 iulie 2007

Pentru insomniaci o recomandare - OTV


Pentru cei care nu pot dormi noaptea le recomand sa priveasca canalul OTV.


Reteta nu-i sigura pentru ca exista doua variante:
1. ori te enervezi (scarbesti, ti se face sila, mila repulsie, greata...)
2. ori adormi in cel mult 30 minute.
La mine functioneaza a doua varianta si asta am descoperit-o de curand si intamplator.
Nici macar nu am programat OTV pe televizor prin urmare trebuie sa-l caut.
M-am uitat cateva seri la acel caz, celebru de acum, "cazul Ralph" (de ce Ralph daca pe el il chema Bogdan?!...oare daca ar fi avut un nick tampit, ex. king kong, i-ar fi spus cazul King Kong?) in care bietul tanar a fost "disecat" pe toate partile. Si el si profesoara alias profa.
Ei si dupa cateva seri in care am facut si eu audienta controversatului post, am inceput sa adorm privindu-l.
Acum cand e tarziu si nu ma prinde somnul, dau pe OTV. Indiferent ce ar debita ei acolo eu adorm repede si bine.
Habar n-am ce ma adoarme, vocea lipsita de tonalitati a lui Dan Diaconescu sau aberatiile invitatiilor.
De Lazarus nu comentez, e un mare smecher care te vinde si te cumpara, cu asta e alta poveste.
In rest, indiferent de subiect sau aproape, indiferent de invitati, OTV-ul a inceput sa aiba asupra mea efectul unui somnifer. (numai cand arata inmormantari schimb canalul)
Ma intreb cat de tampiti sunt aia de trimit mesaje toata noaptea? Nu faptul ca trimit sms - uri intr-o emisiune ma intriga ci ca platesc 1 euro si ceva ca sa sustina aberatiile (prostiile, gogomaniile) celor din platou.
S-o fi vrand televiziune tabloida OTV dar pana va fi cu adevarat mai dureaza. Deocamdata daca televiziune tabloida presupune sa vizionam toate inmormantarile, parastasurile si declaratiile rudelor indoliate cred ca ar trebui sa se numeasca post morbid nu tabloid.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Related Posts with Thumbnails