vineri, 17 august 2007

Agentul VIP

Azi mi s-a facut rau, asa din senin am simtit ca ametesc si ca se invarte casa cu mine. M-am intins in pat in speranta ca-mi voi reveni si am facut zapping printre canalele tv. Si ajung la emisiunea lui Brancu, Agentul VIP (de ce agentul?).
O avea invitata pe Stela Popescu si m-am oprit pentru ca am o imensa admiratie pentru artista. Stela Popescu o dragalasa ca intotdeauna cu replica pe buze si cu opinii clare. Da' Brancu parca statea pe ace, nu avea rabdare, o tot intrerupea, uita ce a intrebat-o si pentru Dumnezeu se uita in camera din 5 in 5 minute. Parca ar fi vrut sa vada daca n-a plecat operatorul cu camera cu tot. Enervant! N-a uitat insa sa mentioneze ca este DIRECTOR la revista a carei nume nu l-a spus, dar era de la sine inteles. Si tot incerca sa faca o barfa mica cu Stela Popescu. Da' nu si-a prea gasit omul. Nu s-a simtit in largul sau domnul Brancu, pentru ca o fi Stela Popescu actrita de comedie, dar este si un om de cultura si tare mi-e teama ca la capitolul acesta mister Brancu nu prea face fata.
Nene Cristi Brancu, daca tot ai si emisiune pe langa revista de evenimente mondene si barfe, macar fa-o ca lumea. Si lasa naibii privitul in camera daca n-ai ceva de spus telespectatorilor ca dai bine si din profil.

2 comentarii:

  1. Dl.cristi Brancu nu mi se pare deloc potrivit pt. aceasta emisiune.Este mult prea bland,si se fereste sa atace problemele cu adevarat importante.De ex.cand l-a avut invitat pe Nastase,s-a purtat cu manusi...Nu i se potriveste rolul de moderator.Nu e natural,e foarte crispat,uneori devenind chiar enervant.Ar putea sa mai invete meserie de la Teo sau Maruta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu prea il urmaresc dar am constatat, atat cat am vazut ca este mai relaxat cu invitatii in fata carora nu trebuie sa-si controleze prea tare expresiile. Teo si Maruta sunt oameni de televiziune si da stiu sa-si faca treaba bine.

    RăspundețiȘtergere

 
Related Posts with Thumbnails