duminică, 19 august 2007

N-a castigat nimeni potul cel mare

Nici saptamana asta nu a castigat nimeni la 6/49. Cel putin de data asta nu au mai iesit numerele alea aiurea. Am jucat si o eu varianta simpla pentru ca de obicei nu am noroc la bani nemunciti. Si atunci de ce sa arunc banii pe bilete loto? Ce-i drept am avut o mica speranta ca poate, poate macar 4 numere sa-mi iasa. N-a iesit decat unul -19-.
Am jucat 35, a iesit 36, am jucat 38, a iesit 30, am jucat 42 a iesit 45.
Numerele extrase la Loto in aceasta saptamana sunt: 46, 34, 45, 3, 19 si 30, dar nu exista nici un bilet castigator cu toate cele sase numere. Exista 52 de castigatori la categoria II, fiecare cu un castig de peste 38.000 RON iar la a III vreo 3 mii si ceva de castigatori.
Era si culmea dupa cat s-a mediatizat acest joc toata saptamana, dupa toate acuzatiile si suspiciunile cum ca ar fi masluit, sa se fi castigat azi. Asta daca intradevar se fac magarii. Daca azi se castiga, dupa toata tevatura care s-a iscat cand au iesit numai numere de patruzeci si ceva ar fi fost ca si cum ar fi recunoscut ca saptamana trecuta au aranjat tragerea.
Dar sigur saptamana viitoare vor fi castigatori. Nu unul ci mai multi la categ. I. Asta asa, ca sa confirme faptul ca totul este hazard.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Related Posts with Thumbnails